Γιάννης Μήτσιαλος: Υπάρχουν συγκεκριμένοι λόγοι που δεν μου αφήνουν περιθώρια να συνεχίσω να υπηρετώ τον σύλλογο του Λασσάνη

 


Παρά την πρόσφατη ανανέωση για παράταση της συνεργασίας με την ομάδα του Λασσάνη. ο Γιάννη Μήτσιαλος από το προφίλ του σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης ανακοίνωσε την αποχώρησή του από το σύλλογο! 

 Αναλυτικά 

Σήμερα κλείνει ένα πολύ μεγάλο σε διάρκεια και ένταση κεφάλαιο της ζωής μου. Πάρα τη μεγάλη επιθυμία μου και τις προσπάθειες μου η ομάδα να παρουσιαστεί ισχυρή και ανταγωνιστική στην Α2 , όπως φαίνεται είναι αδύνατον . 

Υπάρχουν συγκεκριμένοι λόγοι που δεν μου αφήνουν περιθώρια να συνεχίσω να υπηρετώ τον σύλλογο του Λασσάνη, πάρα την πρόσφατη ανανέωση της συνεργασίας μας. 

Για μένα ο Λασσάνης ήταν για πολλά χρόνια το μεγαλύτερο κομμάτι της ζωής μου. Προσπάθησα να προσφέρω ότι καλύτερο μπορούσα με όλες μου τις δυνάμεις. 

Δυστυχώς περίμενα να κλείσει διαφορετικά αυτός ο κύκλος . Μετά από 4 τίτλους σε παίδες , εφήβους , άνδρες και γυναίκες είχα την επιθυμία να οδηγήσω την ομάδα των γυναικών στην Α2 ,όπου πιστεύω ότι είχε μεγάλες προοπτικές για διάκριση. 

Δεν κατέστη εφικτό.

Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους συνεργαστήκαμε αυτά τα χρόνια και εύχομαι καλή τύχη και επιτυχίες στην ομάδα .