Αθλήτριες σε καραντίνα| Κατερίνα Φλώρου - Εθνικός Κοζάνης χάντμπολ : Η ζωή συνεχίζεται και η αδράνεια σε όλους τους τομείς δεν μπορεί να κερδίσει κανέναν ιό


Πρέπει να προσέχουμε όλοι, να μην αψηφούμε τον κίνδυνο και να συνεχίσουμε να αθλούμαστε γιατί η ζωή συνεχίζεται και η αδράνεια σε όλους τους τομείς δεν μπορεί να κερδίσει κανέναν ιό.
Πρωτόγνωρη και δύσκολη στη διαχείριση  η κατάσταση με την πανδημία του κορονοϊού. Αναγκασμένοι είναι  οι αθλητές  να εξοικειωθούν μακριά από τις  αγωνιστικές υποχρεώσεις που βρίσκονται ένα αρκετά  μεγάλο διάστημα . Καινούργια δεδομένα διαβίωσης για όλους 
Αθλητές και αθλήτριες μιλάνε στη σελίδα  "Ματιές στα σπορ"  για  το πόσο άλλαξε η ζωή τους  λόγω κορονοϊού.
Πώς βλέπουν αυτή την κατάσταση , πως τη βιώνουν αυτοί και τι βλέπουν από δω και πέρα στα πρωταθλήματα που συμμετέχουν ;

 
Ένα σχόλιο γι αυτή την πανδημία που δεν έχει προηγούμενο.
Είναι μια κατάσταση που δεν έχουμε ξανά αντιμετωπίσει, η οποία έπληξε τους πάντες  οικονομικά και ψυχολογικά όπως και τον αθλητισμό κομμάτι που αφορά εμένα ως αθλήτρια. Πάνω από όλα όμως προέχει η υγεία μας και η ζωή όλων, αλλά και για μας είναι δύσκολο να στερηθούμε το άθλημα που αγαπάμε
 

Εργάζεσαι κάπου Έχει επηρεαστεί η καθημερινότητα  σου εκτός γηπέδου
Δεν εργάζομαι αλλά έχει επηρεαστεί η καθημερινότητα μου αφού ως φοιτήτρια στερούμαι τις εξόδους μου την παρακολούθηση των  μαθημάτων, καθώς και τις προπονήσεις μου.
 

Σταμάτησε η αθλητική δράση και όλοι είμαστε πλέον στο σπίτι. Πόσο δύσκολο είναι αυτό για έναν αθλητή;
Είναι δύσκολο για όλους τους αθλητές γιατί οι συνθήκες εκγύμνασης στο σπίτι είναι δύσκολες. Μπορεί να γυμνάζομαι ατομικά αλλά το άθλημα  μου είναι ομαδικό και δεν αρκεί μόνο η ατομική άθληση.
 

Μετά από αρκετά  μεγάλο διάστημα αποχής και εκτός ρυθμού, το σώμα μπορεί να επανέλθει γρήγορα  αν εντέλει ξεκινήσουν πάλι οι αγώνες; Κάνεις  κάποια γυμναστική αυτό το διάστημα
Η μακροχρόνια αποχή από τις προπονήσεις σίγουρα κάνει πιο δύσκολο το έργο των αθλητών. Προσωπικά εγώ  αθλούμαι καθημερινά όσο μπορώ, ενδυναμώνω το σώμα μου και διατηρώ την φυσική μου κατάσταση αλλά είναι πολύ δύσκολο γιατί ο χρόνος και η πρόσβαση στο γήπεδο είναι περιορισμένα.
 

Πιστεύεις ότι θα παίξουμε φέτος χάντμπολ;
Πιστεύω ότι οι αγώνες και οι προπονήσεις κάποια στιγμή θα αρχίσουν αν βελτιωθεί η κατάσταση.
 

Αν οι αγώνες ξεκινήσουν τη νέα χρονιά νομίζεις πως θα ήταν σωστό να πάμε σ ένα πρωτάθλημα έτσι όπως έχει  προγραμματιστεί ή πρέπει να γίνουν  κάποιες αλλαγές  στην διεξαγωγή του ;
πρέπει να ληφθούν μέτρα προκειμένου να αποφύγουμε μια νεα έξαρση της πανδημίας και σίγουρα να μας δώσουν ένα χρονικό περιθώριο να προπονηθούμε για να αποφύγουμε τυχόν τραυματισμούς.
 

Το μήνυμα  και οι ευχές που θα ήθελες να στείλεις…
Αυτό που έχω να πω είναι να προσέχουμε όλοι μικροί και μεγάλοι να μην αψηφούμε τον κίνδυνο και να συνεχίσουμε να αθλούμαστε γιατί η ζωή συνεχίζεται και η αδράνεια σε όλους τους τομείς δεν μπορεί να κερδίσει κανέναν ιό.