Υπόσχεση προς «ΛΕΟΝΤΕΣ» και ΛΕΟΝΤΑΡΙΣΜΟΥΣ

 

Μετά τη δημοσίευση της επιθετικής και υποτιμητικής προς το πρόσωπό μου ανακοίνωσης των «Λιονταριών» (πόσα ανώνυμα «λιοντάρια» άραγε; ένα «λιοντάρι» ανώνυμο ή δύο;) είχα τις εξής επιλογές:

1. Να αγνοήσω την ανακοίνωση ενός μάλλον ανύπαρκτου συνδέσμου φιλάθλων. Σκέφτηκα, «τι δουλειά έχω να απαντώ στον κάθε ανώνυμο πικραμένο…»

2. Να απαντήσω ευγενικά και σε συγκαταβατικό ύφος ως συνήθως, εξηγώντας τους λόγους της δικής μου ανακοίνωσης. Να πω δηλαδή πως εγώ τουλάχιστον ενδιαφέρθηκα για το μέλλον του ΦΣ Κοζάνη. Αν το ενδιαφέρον μου κουράζει «λιοντάρια», θα ψάξω να βρω αν φταίω εγώ. Να πω πως η Μπιλμπάο και το παγκόσμιο ποδοσφαιρικό παράδειγμά της δεν είναι άξια για να χρησιμοποιούνται προς χλευασμό οποιουδήποτε. Ούτε καν εναντίον μου. Να πω επίσης ότι η δήλωση πως απέτυχε η παρουσία μου στην ΑΕ Κοζάνης είναι δίκαιη και αντικειμενική. Για να είχε πετύχει θα έπρεπε να είχα πληρώσει στην αγορά κι άλλες υποχρεώσεις του συλλόγου, αλλά δυστυχώς δεν είχε άλλες αφού τις πλήρωσα όλες. Θα έπρεπε για να είχε πετύχει να είχα εξοπλίσει υλικοτεχνικά την ομάδα και τις ακαδημίες της πιο πολύ... Κι άλλα πολλά θα μπορούσα να είχα κάνει στην ΑΕ Κοζάνης για να μη με πουν τα «λιοντάρια» αποτυχημένο. Να πω επίσης πως για να τα βρει κανείς με τον εαυτό του δεν είναι εύκολο πράγμα. Είτε είμαι εγώ με ονοματεπώνυμο είτε είναι ένα  ανώνυμο «λιοντάρι». Και να κλείσω με συνθετικό και όχι διαλυτικό τρόπο. Είναι κανόνας στη ζωή μου αυτό. Να πω πως εγώ αναγνωρίζω και τιμάω την προσφορά στο ποδόσφαιρο ακόμη και ενός ανώνυμου «λιονταριού». Δεν τη μηδενίζω ακόμη κι όταν προσπαθεί να με «δαγκώσει».

3. Να γίνω έξαλλος και να ιδρύσω κι εγώ, μαζί με έναν φίλο μου, έναν σύνδεσμο φιλάθλων με το όνομα «Βασίλειος ο Βουλγαροκτόνος». Να εκπαιδευτώ γρήγορα στην αγένεια, στην μονομέρεια και στην επιθετικότητα χωρίς σκοπό και αιτία και να βγάζω ανακοινώσεις. Την πρώτη θα την έβγαζα εναντίον του Μιχούλα και της καταστροφικής του παρουσίας στο ποδόσφαιρο.

Τελικά δεν επέλεξα καμία από τις άνωθεν πιθανές αντιδράσεις. Επιλέγω βαθιά ταπεινωμένος από την ανακοίνωση των «λιονταριών» την κάτωθι δήλωση.

«Υπόσχομαι την επόμενη φορά που σκοπεύω να συναντηθώ με κάποιον, ή να εκφράσω μια άποψη, ή να κάνω μια παρέμβαση, να ζητάω προηγουμένως την έγκριση των «λιονταριών».

Παρόλα αυτά με εκτίμηση πραγματική

Μιχούλας Στέλιος

Υ.Γ. Μια ενδιαφέρουσα ιστορία με λιοντάρια. Η έδρα της Μπιλμπάο είναι το Σαν Μαμές. Ο Άγιος Μάμας στα ελληνικά. Ονομάζεται και λάκκος των λεόντων. Σε έναν λάκκο με λιοντάρια έριξαν οι Ρωμαίοι τον Άγιο Μάμα. Τα λιοντάρια αρνήθηκαν να τον φάνε.